mandag, januar 25, 2016

Statusupdate:

Nåmen, nu tænker I sikkert på om jeg ikke netop er blevet færdig med en katalogtekst om Landskabsfortolkninger til den kommende PANORAMA-udstilling på  Johannes Larsen Museet​, det handler om landskabsmaleriet blandt andet - Peter Martensen​, Henrik Martensen, Jens Enevold, Ulrik Møller og Preben Fjerderholt udstiller. I tænker sikkert også på om jeg ikke netop OGSÅ er blevet færdig med en længere artikel om Poesioplæsningen som genre, hvor jeg blandt andre læser digtoplæsninger af Pia Juul, Vanessa Place​ og Jacques Roubaud, men også kommer ind på Kenneth Goldsmith​ og Pablo Llambías​ der synger deres (og andres) tekster, og Charles Bernstein​ i reklamerne for The Yellow Pages. Well, jeg kan afsløre, at JO, jeg er netop færdig med første gennemskrivning af begge tekster, og nu tænker I sikkert på om jeg aldrig skal i seng, så jeg kan være frisk til at rette de allersidste eksamener i morgen, ikke sandt? Igen tænker I på alt! I er så vilde! Nu går jeg i seng! Godnat! #dklit

Ingen kommentarer:

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK