onsdag, december 17, 2014

Lars Frost Jeg er ikke voldsomt begejstret for Deleuzeses måde at se på verden. Måske fordi jeg ikke har læst så meget Deleuze. Mit fransk er rustent. Men der er da noget sandt i det du refererer synes jeg. - Jeg er træt af at leve i en politisk realitet, hvor en rig mand, fed og bleg, bosiddende i Schweitz og med en pervers trang til is i whisky, kan sidde i DR2 og sige,at det handler om økonomi - og at det er det det HELE handler om, ALT handler om økonomi - økonomi! Ikke i min forståelse af verden. I min verden HANDLER intet om økonomi. Ligesom luft ikke er afhængig af lunger. IPSO FACTO.

--- indlæg i en form for, well, debat, måske, på Kasper Colling Nielsens væg på Facebook. Jeg synes at Lars siger gode ting.

Ingen kommentarer:

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK