fredag, november 05, 2010

Jeg optræder i Århus. I dag taler jeg blandt andet om performative elementer i oplæsningen, noget af al det der betyder, men som ikke er ord. Og senere: oplæsning sammen med Cia Rinne, T. S. Høeg og Lars Skinnebach. Men ak. Man skulle have meldt sig til og der er fuldt hus. Men lørdag den 6. sker der noget man bare kan dukke op til. Jeg læser op på Hovedbiblioteket klokken 13.30 og på Løves Bogcafé klokken 15. Det er der mange andre forfattere der også gør, et overflødighedshorn, kom og vær med!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej.

Jeg kunne ikke finde andre mail-adresser til dig, så håber det er okay jeg kontakter dig her.
Jeg deltog i temadagen i fredags og ville høre om det er muligt at få tilsendt dit manus/oplæg? Jeg er i gang med at skrive BA om et lignende emne og dit oplæg var lige i øjet og det ville være en stor hjælp at kunne læse det.

Mvh Marie Kjølhede / stud20083500@hum.au.dk

Martin Glaz Serup sagde ...

Kære Marie,

Her er et par referencer:

Martin Glaz Serup:

* Radikalt fattigt teater : om oplæsning og kroppen og noget af det der ikke er ord
I: Bogens verden, Årg. 89, nr. 2 (2007)

* Distributionen af det sanselige
I: Dansk Noter (in print - 2010) - - - bladet udkommer nok i december. Du kan måske forudbestille det her, hvis du er interesseret: http://www.dansklf.dk/page.dsp?area=909

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK